| Författare
|
Tråd |
|
|
Mechanix

medlem
Från: Danderyd |
Schweiz - Zürich, 18 juni (Sonisphere)
One more Sonisphere show . . . for now
Before the agents and manager types start taking a break for the holidays, we have one more Sonisphere date to tell you about and it's pretty massive! Not only the "Big Four" of 'Tallica, Slayer, Megadeth, and Anthrax that we told you about on Monday, but we will be honored to also share the stage with Motorhead, Heaven and Hell, and Mastodon on June 18 in Zurich, Switzerland at Jonschwil Degenaupark. Now, there's a show, don't ya think?!?
Tickets go on sale at 9:00 AM on Monday, December 21 and for more info, check out www.sonispherefestivals.com.
We will be back here with more tour dates and various other bits of information in the coming weeks . . .don't go too far away! _________________ - - - 2010 - - -
Europe - Gröna Lund, Stockholm - 17/9
Airbourne - Tyrol, Stockholm - 10/11
"Rwanda åtnjuter i dag stor respekt i omvärlden. Dess parlament är, med över 50 procent kvinnor, världens mest jämställda."
|
Ons 16 Dec, 2009 16:35 |
|
|
Jacke

medlem
Från: Muppsala |
Denna smiskar ju allt!
Big 4.
Mastodon.
Motörhead.
Bättre än så blir det fan inte i min bok.
|
Ons 16 Dec, 2009 16:36 |
|
|
Metal_puppet

medlem
Från: Malmö |
Fan va det ska vara svårt att välja... _________________ Heil Hetfield!
|
Ons 16 Dec, 2009 16:42 |
|
|
|
|
peppeknut
medlem
Från: Örebro/Skåne |
quote: Originally posted by Metal_puppet: Fan va det ska vara svårt att välja...
Sett till hur bekvämt man vill ha det med närhet till område och flygplats, transportsätt dit och hur billigt det är i landet så smiskar ju Polen stjärt med Tjeckien och Schweiz. I Tjeckien ligger festivalområdet 10 mil utanför Prag och i Schweiz är det 6 mil till Jonschwil. Så det lutar åt Polen för min del trots att jag vill se Motörhead. Men dom bor ju nästan i Sverige så dom kan man ju se närsomhelst.
|
Ons 16 Dec, 2009 17:06 |
|
|
Mechanix

medlem
Från: Danderyd |
quote: Originally posted by peppeknut: Så det lutar åt Polen för min del trots att jag vill se Motörhead. Men dom bor ju nästan i Sverige så dom kan man ju se närsomhelst.
Plus att de kanske kommer till svenska Sonisphere om vi har tur. _________________ - - - 2010 - - -
Europe - Gröna Lund, Stockholm - 17/9
Airbourne - Tyrol, Stockholm - 10/11
"Rwanda åtnjuter i dag stor respekt i omvärlden. Dess parlament är, med över 50 procent kvinnor, världens mest jämställda."
|
Ons 16 Dec, 2009 17:09 |
|
|
|
|
|
|
BlackLabel

newkid
Från: Gävle |
GE OSS MOTÖRHEAD IAF!!!! _________________ 2003 - Roskilde Festival
2004 - Ullevi, Göteborg
2006 - Rock Am Ring
2007 - Stockholm Stadion
2009 - Globen, 4 Maj
2009 - Sonisphere, Folkets Park
|
Ons 16 Dec, 2009 20:04 |
|
|
peppeknut
medlem
quote: Originally posted by Metal_puppet: quote: Originally posted by peppeknut: quote: Originally posted by Metal_puppet: Fan va det ska vara svårt att välja...
Sett till hur bekvämt man vill ha det med närhet till område och flygplats, transportsätt dit och hur billigt det är i landet så smiskar ju Polen stjärt med Tjeckien och Schweiz. I Tjeckien ligger festivalområdet 10 mil utanför Prag och i Schweiz är det 6 mil till Jonschwil. Så det lutar åt Polen för min del trots att jag vill se Motörhead. Men dom bor ju nästan i Sverige så dom kan man ju se närsomhelst.
Lite så jag tänker också. Och förutom de skyhöga priserna i Schweiz kostar resan dit nästan trippelt som till Polen. Men sen är väl alla banden inte klara till Polen heller. 
Exakt. Oddset att Motörhead kommer till Polen också är ju ganska låga eftersom det bara är ett par dagar emellan.
|
Ons 16 Dec, 2009 22:47 |
|
|
|
|
metal_johan

newkid
Från: Upplands Väsby |
Någon som vet hur man får tag på biljetter? Skulle ju ha släppts 08.00 i morse, men går man in på http://sz.sonispherefestivals.com möts man bara av en stor reklambild... ingen möjlighet att köpa biljetter. _________________ Chuck Norris is so tough, he can kill two stones with one bird
|
Mån 21 Dec, 2009 11:01 |
|
|
peppeknut
medlem
quote: Originally posted by metal_johan: Någon som vet hur man får tag på biljetter? Skulle ju ha släppts 08.00 i morse, men går man in på http://sz.sonispherefestivals.com möts man bara av en stor reklambild... ingen möjlighet att köpa biljetter.
Underskatta inte Googles kapacitet:
http://www.ticketcorner.com/eventstore/control/home
|
Mån 21 Dec, 2009 12:54 |
|
|
|
|
|
|